Damn

Hoppet nu! Det skulle fan vara det underbaraste som någonsin skulle hända!


Vvs, den eviga jävla utbildningen. Du som söker spänning i skolan passar perfekt för denna linje. Man vet aldrig när man får traska hem i genomblöta kläder, svärandes. Det man behöver för denna linje är bara en hjärna och jävla massa humor.
Jag saknar hjärnan iaf. Toalettjävlar, tvättställshelvetten osv är min marddröm. Tur att jag får glänsa lite på svetsen iaf, det enda som håller mitt humör uppe. Så allihopa, när jag är färdigutbildad och klar för att jobba så tar jag på mig alla svetsjobb i Umeå gratis, bara ringa. Men om ni ska ha mig till att koppla vattensystem, duschar, toaletter osv då får ni fan betala jävligt bra kan jag lova. Helvette...

21 dagar kvar till friheten! Sen kommer jag glida fram genom livet!

Är du uttråkad ? Har du gratis sms ? Vad fan väntar du då på ? Smsa mig dirr! För jag har alltid tråkigt.



Seriöst...shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0