Life goes on

Samma känsla hela tiden. Önskar att saker var som förr, när det inte fanns några problem. Jag kan inte göra annat än att hoppas. Hoppas på det bästa. Orkar inte gå runt och oroa mig. Är bara allmänt less på det nu. Men skiten tar aldrig slut. Har så myckat att säga dig, frågorna bara kommer upp hela tiden, men jag kommer nog aldrig få något svar. Livet är inte lätt, det vet alla, men så här svårt trodde jag aldrig att det skulle vara. All glädje är nästan borta, den finns knappt kvar längre. Varje dag försöker man på nytt med hopp om att allt ska förändras. Det är som att leva i en marddröm. Orken är slut nu, totalt slut. Finns inget kvar. Det är bara tomt. Och nu är det försent för ändringar, skadan är redan skedd. Vill bara krama om dig en sista gång!




All this talk of getting old
It's getting me down my love
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm comin' down

And I hope you're thinking of me
As you lay down on your side
Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0